کد خبر: ۲۶۱۷۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۳
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

ارایه خدمات کالیبراسیون به بیش از ۵۰۰۰ واحد تولیدی صنعتی|باید امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کرد

مدیرعامل شرکت کیفیت آفرینان نو اندیش سپاهان، طراحی و توسعه روش‌های کالیبراسیون و ساخت تجهیزات مرجع کالیبراسیون و ارایه خدمات کالیبراسیون به بیش از ۵۰۰۰ واحد تولیدی صنعتی در کشور را از عمده فعالیت‌های اصلی این شرکت عنوان کرد.


فیروزه کثیری مدیرعامل شرکت کیفیت آفرینان نو اندیش سپاهان، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» اظهار کرد: این شرکت از سال ۱۳۸۶ راه اندازی شده و عمده فعالیت‌های آن شامل کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری در زمینه‌های دما، رطوبت، فشار، گشتاور، فلو، نیرو، الکتریکال، شیمی، جرم، حجم و ابعاد است.

وی، طراحی و توسعه روش‌های کالیبراسیون و ساخت تجهیزات مرجع کالیبراسیون و ارایه خدمات کالیبراسیون به بیش از ۵۰۰۰ واحد تولیدی صنعتی در کشور را از عمده فعالیت‌های اصلی این شرکت عنوان کرد.

کثیری، توسعه فعالیت‌های کالیبراسیون در زمینه فلو گاز، انواع سختی سنج فلزات و توسعه آزمایشگاه در بخش الکتریکال را نیز از برنامه‌های آتی این شرکت دانش بنیان برشمرد.

مدیرعامل شرکت کیفیت آفرینان نو اندیش سپاهان، افزود: رکود در بخش تولید و عدم امنیت سرمایه‌گذاری از موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان است که مسئولان بایستی در این زمینه تدابیری بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان به دلیل ماهیت کاری، امکان جذب نخبگان را دارند، اما متاسفانه اغلب به دلیل بنیه مالی ضعیف امکان حفظ نیروی نخبه را ندارند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی